شوخی Ùˆ خنده در تمرین امروز استقلال !

شوخی و خنده در تمرین امروز استقلال !




 

 


شوخی و خنده در تمرین امروز استقلال !


تاریخ : جمعه ،
27 اسفند 1389

تيم فوتبال استقلال پس از باخت مقابل النصر عربستان عصر امروز تمرين عجيبي پشت سر گذاشت.


تيم فوتبال استقلال که در هفته دوم ليگ قهرمانان آسيا مغلوب النصر عربستان شده بود از ساعت 16 امروز در حالي که پيش‌بيني مي شد بازيکنان اين تيم مغموم و ناراحت از باخت مقابل النصر باشند، با شادابي و نشاط در تمرين شرکت کردند که اين مسئله موجب تعجب خبرنگاران و اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه صنايع دفاع شد.
در حالي که پيش‌بيني مي شد بازيکنان تيم استقلال با جديت در تمرين شرکت کنند، اما هيچ کدام از آنها حتي قلم‌بند به پاهاي خود نبسته بودند و يک تمرين معمولي و شاد را پشت سر گذاشتند.

* منصور پورحيدري،‌ علي اميري و شاهرخ بياني از ميهمانان تمرين امروز تيم استقلال در ورزشگاه نوبنياد بودند.

* حسين تراب‌پور مربي دروازه‌بانان استقلال به محض اينکه متوجه شد که مربي دروازه‌بانان ذوب‌آهن عليه او صحبت کرده موضع گرفت و اعلام کرد قصد دارد پس از پايان تمرين جواب ساويچ را بدهد.

* ايمان مبعلي در حالي که اين روزها مجتبي جباري در تمرينات حضور ندارد به دليل مصدوميت از ناحيه مچ پا تمرين نکرد و ورزشگاه صنايع دفاع را ترک گفت.

* حنيف عمران‌زاده به دليل سرماخوردگي تنها چند دقيقه تمرين کرد و سپس با اجازه از سرمربي تيم استقلال راهي خانه شد.

* آبي‌پوشان که از ساعت 16 استارت اولين تمرين پس از شکست مقابل النصر را زدند، در ابتدا با صحبت‌هاي پرويز مظلومي مواجه شده و سپس کارهاي تاکتيکي را مرور کردند.

* نکته قابل توجه تمرين امروز غيبت فيليپ آلوز دسوزا بود که هيچ يک از مسئولان باشگاه از غيبت اين بازيکن اطلاعي نداشتند. اين بازيکن حتي دچار آسيب‌ديدگي نيست ولي مشخص نبود چرا در تمرين آبي‌پوشان شرکت نکرد.

* پرويز مظلومي در اواسط تمرين با شاهرخ بياني لحظاتي صحبت کرد.

* در حالي که بازيکنان استقلال قصد داشتند براي گرفتن دوش راهي رختکن شوند يکي از آنها با صداي بلند خطاب به مسئول تدارکات استقلال گفت: لطفا چند سماور آب جوش آماده کنيد که بازيکنان بتوانند از آب گرم مجموعه استفاده کنند. اين مشکل از ابتداي حضور تيم استقلال در زمين صنايع دفاع تا به امروز ادامه داشته و بازيکنان اين تيم با نداشتن آب گرم در ورزشگاه صنايع دفاع مواجه هستند.

* بازيکنان تيم استقلال پس از پايان تمرين راهي استخر و سوناي مجموعه ورزشي صنايع دفاع شدند.

* آبي‌پوشان از ساعت 15 فردا مجددا در ورزشگاه صنايع دفاع تمرينات خود را پشت سر گذاشته و براي بازي مقابل صباي قم آماده شوند.

* تيم فوتبال استقلال روز يکشنبه از هفته بيست و هفتم رقابت‌هاي ليگ برتر و در حالي که تنها چند ساعت به آغاز سال نوي هجري شمسي باقي مانده است در ورزشگاه آزادي به مصاف صباي قم مي‌رود.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل